sonnesystem

26 augusti

Publicerad 2012-08-26 18:56:38 i Allmänt

Hej hej!
Jag är sängliggande det mesta av dagen. Men det är enbart på grund av lathet och brist på pengar så jag kan ändå inte göra något.
Denna helgen har varit intensiv. I fredags jobbade jag hela dagen. Eric och Ali åkte till jobbet vid 07.00 och då var Euan vaken så hon "slängde" in honom på mitt rum. Så vi satt i sängen och jag kollade på Supernatural och han lekte med min mobil. Råkade ringa till mamma gjorde han också haha.
På kvällen var det dags för Pubcrawl med Rebecca. Det var första gången som vi var de enda au pairerna där.
Vid 10 på lördagsmorgonen skulle jag jobba i några timmar. Det var kämpigt! Det var längesedan jag mådde så dåligt!
Det blev utgång igår också. Men då tog jag det väääldigt lugnt. Vi gick till Old Oak. Sedan försökte vi med Bodega. Men det var, som vi befarade, 21-årsgräns. Sedan skulle vi prova med The Roxy. Där var det 23. Men vi gick in på puben bredvid och skulle på toa. Men alla var upptagna så vi fick gå till toaletterna som hör till Roxy som ligger i samma korridor. Efter det gick vi bara upp för trappan och in på Roxy. Inga problem där inte! Men det var helt dött där.
Efter det gick vi till An Brog, som vanligt. Där var det jävligt! Om man ville ta ett steg åt sidan där inne så var man nästan tvungen att brottas för att komma fram! Jag hade nästan panik ett tag där inne för vi höll på att ramla flera gånger för att det var folk som tog jättemycket plats.
Jag sa hejdå till de andra tjejerna vid 02.40 för de skulle gå åt ett annat håll för att få tag på en taxi. Själv fick jag vänta i drygt 25 minuter innan jag fick tag på en!! Hela Grand Parade var full med folk som skulle ha en taxi. Jag har inte varit med om något liknande sedan St. Patrick's Day!

Idag har jag bara legat i sängen och kollat på Supernatural ^^

Jag och Rebecca i fredags.
 
 
 
Igårkväll på The Roxy
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela