sonnesystem

2 Augusti

Publicerad 2012-08-02 12:42:35 i Allmänt

Det är bara 9 dagar kvar tills jag ska till Sverige! :D
Från klockan 1 idag har jag bara Euan och Sophie. Emma åker med Eric till London, dom ska på OS. Så dom kommer hem lördagkväll. 
På lördag ska jag ut med Katrin, Rebecca och några andra. Vi vet inte vart vi ska än men det blir nog An Borg, som vanligt. Ali sa att om jag inte ska ut på fredag så ska jag och hon ha en filmkväll. Så vi får se vilken film det blir. 
I fredags var jag och Rebecca på bio. Vi såg The Lorax. Den var riktigt kul! På lördagen var jag inne i stan och klippte mig och shoppade lite. På kvällen var jag barnvakt. Då fick jag pengar så jag kunde gå och hyra en film och köpa en flaska vin. Filmen jag hyrde var Mirror Mirror. Mycket bra film. I söndags träffade jag Katrin och Rebecca för lite mer shopping. Vi hann bara med 4 affärer för allt stänger vid 6 inne i stan.
Nu ska jag dricka en kopp te. Jordgubb/rabarber. Jättegott! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela