sonnesystem

4 April

Publicerad 2012-04-04 23:06:57 i Allmänt

Igår åkte vi inte till Fota. Regnet öste ner! Så Alison tog barnen till ett lekland istället.
Idag, däremot, åkte vi till Fota. Det blåste så man frös ihjäl men det var ett fint ställe och jag fick ett par bra bilder. :)







Höll på att glömma en sjukt rolig sak som hände när vi åt middag.
Efter middagen åt vi lite melon. Emma satt bredvid mig med en skål under hakan på mig och väntade på att jag skulle bli klar så jag kunde lägga skalet i skålen.
Hon säger: Are you finished now?
Jag: Does it look like i'm finished?
Ungefär 10 minuter senare börjar jag och Alison röja undan på bordet. Emma sitter fortfarande och äter.
Alison säger: Are you finished?
Emma: Does it look like I'm finished?
Jag och Alison: Gapskrattar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela