sonnesystem

29 April

Publicerad 2012-04-29 18:17:29 i Allmänt

God eftermiddag..
Jag har fått en rejäl förkylning. Kul. Hoppas bara att den går över snart!
Igår var jag och Therese på bio. Vi såg Albert Nobbs. Det var en lite udda film men ändå bra. Den utspelade sig i Dublin så det var lite kul med alla skådespelarna som är amerikanska och så har dom en irländsk dialekt..
Idag har jag jobbat några timmar när Eric var ute och cyklade. Imorgon börjar jag jobba vid 3 så innan det ska jag och Therese till UCC och kolla lite och se om vi hittar någon som vi kan fråga om vi kan ansöka och vad det skulle kosta och sånt.
På Onsdag är jag helt ledig. Det ska bli skönt att vara helt ledig en dag, då kan jag skaffa energi till att jobba två heldagar. Så på onsdag blir det städa rummet. Kanske träffa Amelie. På eftermiddagen/kvällen ska jag in till stan och hämta Anna som kommer med bussen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela