sonnesystem

2 April

Publicerad 2012-04-02 23:04:14 i Allmänt

Första dagen på denna veckan är avklarad. En dag närmare Sverige-resan!
Idag jobbade jag mellan 12 och halv 8. Jag hämtade Sophie på skolan och sedan var hon ute och cyklade lite. När Alison kom hem med Emma och Euan åt vi lunch. Sedan satt vi i säkert en timme och pusslade. Efter det gick vi ut och cyklade. Alison stod och tittade på. Jag var också med och cyklade. Det var på parkeringen så det fanns inte så mycket utrymme. Jag testade "min" cykel för dom hade lämnat in den för att få en ny broms och en ny sadel. Efter cyklingen blev det manikyr och pedikyr. Emma var väldigt noga med att jag skulle ha samma nagellack som hon. Det blev en färg på varje nagel. Jättefint.
När Alison fixade middagen satt jag och flickorna och tittade på Törnrosa. Det var inte igår jag såg den kan jag ju säga.
Efter maten badade jag barnen och satt sedan och tittade lite på Little Bear, deras favoritprogram på tv.
Nu ska jag kolla på The Big Bang Theory och sedan lägga mig.
Imorgon jobbar jag mellan 9 och 11. Efter det ska vi eventuellt till Fota Wildlife Park. Den är inte så stor men ska tydligen ha en del fina djur. Jag hoppas på att få några fina bilder att visa imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela