sonnesystem

18 April

Publicerad 2012-04-18 15:57:51 i Allmänt

Hejsan!

Nu är jag tillbaka på Irland. De 6 dagar som vi hade i Sverige gick alldeles för snabbt!
Igår jobbade jag mellan 7.30 och 18.30. En väldigt lång dag med andra ord. Euan hade magsjuka och jag fick gå och bära omkring på stackarn hela dagen. Han spydde bara en gång på morgonen men jag vågade nästan inte ge honom något att äta så han grät nästan hela dagen för att han var trött och hungrig.

Igad börjar jag jobba klockan 3. Nu på förmiddagen har jag spenderat nästan 3 timmar inne i stan. Jag gick till biblioteket och lämnade tillbaka ett par böcker och efter det till jag till Waterstone's bokhandel. Den är mycket bättre än biblioteket! Jag gick omkring där inne i över en halvtimme och bara kollade. Jag blir lika förvånad varje gång jag ser böcker av svenska författare. Idag hittade jag böcker av Läckberg, Nesser, Larsson och Mankell. Det var lite kul. Jag köpte också en bok av Michael Grant som heter Gone. Den handlar om en stad i Kalifornien där varenda person över 15 år försvinner och alla som är kvar är helt isolerade och måste försöka klara sig själva.

Denna filmen fanns på biblioteket...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela