sonnesystem

Tisdag

Publicerad 2011-09-06 12:58:31 i Allmänt

God morgon!
Jag ska börja jobba om två timmar. Idag ska jag nog damsuga och kanske moppa golven på nedervåningen. Klockan tre ska jag hämta Kate och Grace på skolan. Regnar det jättemycket har jag fått order från John att sätta Emily i soffan framför TVn undertiden jag hämtar de andra. Laga mat ska jag göra idag också.. Kan bli lite svårt eftersom jag inte vet hur de brukar äta maten. Potatis tillexempel brukar de nästan alltid mosa, korven ska vara nästan bränd för att den ska vara klar. Tur att jag har Kate att fråga om det är något.
Igår flyttade jag in i huset. När jag skulle lägga mig var sängen jättevarm och då kom jag på att Roisin hade flyttat in den elektriska filten också. Snacka om att det var varmt! Man måste stänga av den innan man går och lägger sig för annars kan man bränna sig. Stängde jag av den? Jag trodde det ja. Men jag hade inte stängt av helt så det var på högsta värmen! Jag vaknade vid 7 och sängen var kokhet. Jag kunde knappt ligga ner. Tur att jag inte hade bränt mig på benen iallafall. Så det var bara att stänga av filten och vänta på att sängen skulle svalna av lite innan jag kunde sova igen.
Imorgon och på torsdag är jag ledig sen jobbar jag tillochmed torsdag nästa vecka och då är jag ledig fredag till måndag klockan 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela