sonnesystem

Stormigt..

Publicerad 2011-09-05 22:28:32 i Allmänt

Nu har jag kommit hem från en annan au pair som jag träffade idag. Hon heter Petra och är från Tjeckien. Verkar vara jättesnäll. VI ska träffas någon mer dag denna veckan.
Nu har jag flyttat in i huset också. Jag är den som bor närmast bredbandet så jag kommer ha bäst mottagning. Hehe..
Första dagen på jobbet var bra. Jag hjälpte John att göra iordning middagen så visade han var allt fanns. Han pratade också om att när jag innan jag åker hem ska jag vara irländsk. Då kommer jag vara alkis och vara gift med en irländare. Han sa att jag säkert kommer att gifta mig med John eller Edward, haha det tror jag säkert..
Nu är det typ storm ute. Roisin sa att det är tur att jag inte ska sova i villavagnen nu för den bara gungar! Hon har burit saker från villavagnen in till mitt rum halva kvällen. Jag ska även få en vattenkokare och kanske ett litet kylskåp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela