sonnesystem

Of Mice And Men

Publicerad 2011-09-08 21:33:12 i Allmänt

Jag ska strax kolla på filmen Of Mice And Men. Jag läste boken i nian men har inte sett filmen. Det ska bli intressant. I eftermiddags gick jag ut på en promenad. Tilly blev alldeles till sig när jag kom ut och studsade glatt före mig. Hon vet verkligen att hon inte får gå någonstans själv för hon är alltid lös ute men går ingenstans om det inte är någon som ska ut och gå. På vägen tillbaka såg jag en räv i en hage och fick ett kort på den men när jag skulle över vägen för att ta ett kort till så kom en bil så jag fick vänta. När jag kollade nästa gång var räven borta. Typiskt..
Ont i halsen har jag också.. :(



Emily stod i fönstret och viknade hej då när jag gick.



Tilly, lika glad som vanligt men hon gillade fortfarande inte kameran.



Räven som knappt syns på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela