sonnesystem

Mayo

Publicerad 2011-09-04 00:20:45 i Allmänt

Nu ar jag framme i Mayo. Jag kom till busstationen i Ballina vid 20 over 7 och dom skulle hamta mig vid 8. Snacka on att det var kallt! Jag trodde inte att bussen skulle vara framme sa tidigt. Jag har inte internet an men John, pappan i familjen ska fixa det imorgon. Jag kommer sakna familjen i Cork. Barnen var sa sota! Igar nar vi at middag sa fragade Ciaran som ar 6 ar om jag skulle aka hem och jag svarade att det skulle jag och han bara: Aaah, noo.
Sott! Idag nar vi var pavag till busstationen i Cork sa satt Cillian som ar 4 ar och sa att jag inte maste aka, jag kan stanna hos dom om jag vill. Jag kommer nog halsa pa dom snart igen! :)
Jag maste erkanna att jag ar lite smaledsen nu. Det ar nog for att jag ar trott efter resan pa 7 timmar och att jag sitter har helt sjalv i en villavagn. Den ar mysig, det kan jag inte saga nagot annat om men det ar val det att jag sitter har helt sjalv och det ar jag inte van med. Jag far antingen vanja mig med det eller sa far jag flytta in till ett rum i huset.
Det ar 3 flickor jag ska ta hand om. De ar jattesnalla sa det ska inte bli nagra problem. Nar jag kom hit sa hade dom en kris for att deras hundar hade bitit grannens far men ingen av dom hade dott. Men hundarna ar nu i himlen i allafall. Synd att jag inte fick traffa dom.
Nu ska jag nog titta lite pa TV och sen forsoka sova lite.
God natt!

Kommentarer

Postat av: therese

Publicerad 2011-09-04 17:41:30

Var det alla hundarna som hade bitit fåren?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela