sonnesystem

Lördag

Publicerad 2011-09-10 22:43:16 i Allmänt

Idag har jobbet varit ganska enkelt men ändå är jag helt slut! Jag, barnen och mormor åkte till simhallen vid 11 och kom hem vid halv 3 ungefär. Jag var inte i och badade så mycket utan satt mest och höll ett öga på Grace och Emily. När vi kom hem hade jag slutat "förmiddagspasset" så jag fick en tallrik mat och gick upp till rummet och kollade på film tills jag skulle börja igen vid 6. Då sopade jag bara av golven lite, diskade och kollade på TV med Kate och Grace. Emily hade åkt till mormor och ska stanna där inatt.
Nu är jag helt slut och funderar på att gå och lägga mig om en liten stund. Klockan är bara nästan kvart i 10. Men då får jag sova ut för imorgon börjar jag klockan 8 igen.
Imorgon ska jag också ringa och (kanske) sjunga för en viss person som fyller 10 år. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela