sonnesystem

Dag 2

Publicerad 2011-09-06 22:52:38 i Allmänt

Andra dagen på jobbet avklarad. Arbetsdagen började med att bädda flickornas sängar och sedan göra lite lunch. När jag hade gjort lunchen och Emily hade ätit upp halva gick vi till skolan för att hämta Kate och Grace. Sedan var det dags för mat igen och idag åt alla utan några protester. Kate och Grace fick spela på mina mobiler undertiden jag städade upp i köket och dammsög nedervåningen.
Idag hjälpe jag dem med läxorna också men det blev inte mycket gjort för de ville se en film men sen kom John hem och hjälpte dem med det som var kvar av läxorna.
Sedan skulle de ha mobilerna igen och jag gömde dem innanför tröjan så dom fick ner mig på golvet och sen satt alla tre på min mage och mina ben och försökte hitta mobilerna.
Helt plötsligt börjar Emily prata om blod och att jag ska gå till spegeln och kolla mitt öra. Då är det någon av dom som har råkat riva mig i örat utan att jag kände det. Tur att det inte blödde länge.
Sedan såg vi på Narnia och prins Caspian och åt mackor med tonfisk på.
Imorgon ska Roisin ta med mig in till Ballina efter att Emily har slutat skolan vid 12. Vi ska till biblioteket och fixa ett lånekort åt mig och så ska vi in till några affärer så får jag kolla där lite också.
Nu ska jag kanske äta en påse chips som jag fick av Roisin förut och kolla på ett par avsnitt av That 70's Show.
Sova tidigt ikväll och komma ihåg att stänga av filten är en bra idé för jag är helt slut!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela