sonnesystem

Cork

Publicerad 2011-09-01 11:38:10 i Allmänt

God morgon!
Igår kom jag till Cork efter 2 timmars flyg och nästan 3 timmars tågresa. Det var rätt jobbigt men det var tur att jag inte behövde byta tåg och så. Det var raka spåret till Cork. På kvällen så åkte jag och Therese med Martin in till Cork så visade han oss runt där. Det var jättefint på kvällen! När vi hade gått runt där i över en timme så åkte vi till deras äldsta sons skola för att hämta honom. Han måste tydligen åka till skolan 3 timmar på kvällen några dagar i veckan för att göra läxorna för annars gör han dom inte hemma.
Imorgon är Therese ledig och då ska vi åka in till Cork och kolla där. Synd bara att jag inte har plats för något i mina väskor så jag kan inte köpa något..
På lördag ska jag åka vidare till Mayo och då blir det antagligen en tågresa tillbaka till Dublin och sedan åka tvärs över landet för att komma fram 6 timmar efter att jag lämnar Cork! Det blir en jobbig dag! Jag vet inte riktigt vad vi ska göra idag, Therese jobbar så jag kommer nog att vara med henne när hon jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela