sonnesystem

7 september

Publicerad 2011-09-07 17:35:17 i Allmänt

Ledig idag. Jag, Roisin och Emily åkte in till Ballina. Där visade hon runt lite och sedan åkte vi till Pennys och kollade lite. Där var verkligen jättebilligt! En fin väska för 10 Euro och ett par skor, typ Uggs för 7. Funderar på att köpa dom när jag får lön.
Sedan åkte vi till biblioteket och fixade ett lånekort till mig och jag lånade ett par böcker och en film. Får se om jag hinner läsa ut dom på tre veckor.
Roisin ska kolla upp om jag får köra bil med det körkortet jag har. Sedan ska jag prova att köra och när jag vill så får jag köra in till Ballina eller Crossmolina. Hoppas det ska gå bra. Ska bli kul att köra bil igen.
Nu ska jag nog gå ner och kolla vad barnen gör och kanske leka med dom lite. Det är ingen idé att gå ut och ta en promenad får det kan börja regna när som helst.
Nästa gång jag är inne i Ballina så ska jag köpa en liten spegel. Så slipper jag spegla mig i mobilen eller webkameran. Det är jobbigt att gå ner för att sminka sig. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela