sonnesystem

5 september

Publicerad 2011-09-05 13:00:30 i Allmänt

God morgon!
Nu har jag fått internet på min dator. Det tog oss 2 timmar att få det fixat. Senare idag ska jag få mitt nya mobilnummer och då kommer jag att använda det istället för mitt svenska för jag har bara pyttelite signal i ena soffan. Igår kväll satt jag, Roisin och John och kollade på en film på TVn och John satt och kollade på Jedward-videor. Dom fick reda på att jag gillar Jedward och Roisin sa att dom är i Castlebar och spelar rätt ofta. John kollade upp när dom är här nästa gång och det är den 10 november. Roisin som är polis ska se om hon kan fixa så att jag får träffa dom! :)
De hundarna som hade bitit fåren var 2 boxervalpar på 6 månader så nu har dom bara en hund kvar. Hon heter Tilly och John hittade henne halvdöd på vägen för 12 år sedan. Hon är jättesöt!



Detta berg har deras tidigare aupairer bestigit. Ska försöka göra det jag också :)



Tilly, hon tyckte inte om kameran..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela