sonnesystem

4 september

Publicerad 2011-09-04 14:00:26 i Allmänt

Jag har fortfarande inte fatt internet till min dator men John skulle forsoka fixa det ikvall. Jag mar lite battre nu men det kanns fortfarande inte helt okej. Ska forsoka bo i villavagnen  inatt ocksa och se om jga vanjer mig men jag tror nog att jag flyttar in imorgon eller nagot. Imorgon ska jag borja jobba. Jag jobbar 2 till 9 och jag borjar klockan 2 varje vardag och de helgerna jag jobbar sa blir det mellan 8 och 1 och sedan mellan 6 och 9 pa kvallen igen.
Nu sporegnar det och nar det har lugnat ner sig ska jag in och ta en dusch tror jag. Kanner att jag behover frascha upp mig lite nu. Sedan ska jag nog in till huset och lara kanna barnen lite och kanske ge dom presenterna jag hade med. Eller sa ger jag dom imorgon. Det ar synd att det regnar sa for jag hade tankt att ta en promenad sen och se om det finns nagonstans jag kan fa tackning pa mobilen. Jag har inte det nagonstans! Jag stod och vantade pa bussen igar i Galway. Det var mitt i stan och det var noll tackning. Tur att jag ska fa ett irlandskt sim-kort imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela