sonnesystem

30 september

Publicerad 2011-09-30 23:19:59 i Allmänt

Nu är jag tillbaka. Jag har inte haft tillgång till Internet på några dagar.
Denna veckan har gått snabbt men jag jobbar ända till onsdag nästa vecka. I onsdags skulle jag egentligen jobba till 8 men både John och Roisin jobbade natt så det blev att jobba ett "14 timmars pass". Jag började klockan 14 och Roisin kom hem från jobbet någon gång vid 4 på natten. Det var inte särskilt ansträngande att jobba. Jag sa bara till barnen att om det var något så skulle dom komma upp till mitt rum.
Ikväll när Roisin kom hem så bakade jag, Grace och Emily muffins. Vi skulle egentligen göra det i eftermiddags men efter nogrann koll om vi hade alla ingredienser så kom vi på att vi inte hade några muffinsformar. Emily berättade att dom ha en kärra som man sätter på cykeln som dom kunde åka i så kunde vi cykla till affären och köpa formar men den hittade vi inte.
Imorgon ska vi till simhallen ett tag och på söndag kommer TVÅ av Kates kompisar hit.. Hoppas det ska gå bra men dom skulle tydligen på bio på eftermiddagen så det kanske inte blir allt för jobbigt.
Jag bjuder på lite bilder från helgen i Cork :)
Enjoy





Kommentarer

Postat av: therese

Publicerad 2011-10-01 01:23:09

ÄLSKAR Cillians min på sista bilden! hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela