sonnesystem

22 september

Publicerad 2011-09-22 12:42:10 i Allmänt

Idag jobbar jag bara fyra timmar. Det är lite skönt faktiskt för då hinner jag packa, städa och kanske cykla en tur ikväll. Hade jag jobbat till nio hade jag inte hunnit särskilt mycket av det. Jag hoppas att jag få min lön för förra veckan och för denna veckan imorgon. Tur att jag har lite pengar på mitt konto också. Idag regnar det som vanligt fast det är inte så mycket idag. Igår sa John att det har redan regnat 160% av den genomsnittliga nederbörden för september. Det verkar inte som att det ska sluta regna heller.. Igår när vi skulle hämta Grace och Kate på skolan så började det spöregna när vi var på väg. Jag hade varken paraply eller ordentliga skor. Jag hade mina flipflops på mig. Men vi fick skjuts hem som tur var. Stackars Tilly fick gå hem själv i regnet. När hon kom hem såg hon inte så glad ut. Den hunden kan verkligen konsten att se ledsen ut!
Det verkar som att hon tycker om mig för varje gång jag går ut, det kan vara med barnen eller själv, så är det mig hon kommer fram till först och ska hälsa.
Jag får ta och fråga Roisin ikväll hur torktumlaren funkar också för annars har jag inga torra kläder tills imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela