sonnesystem

20 september

Publicerad 2011-09-20 13:23:48 i Allmänt

God morgon..
Vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag vill skriva något för jag har trååkigt! Börjar jobba om två timmar så det blir nog en promenad innan det är dags att hämta Emily på skolan.
Jag tänkte börja kolla vilka kläder jag ska packa ner när jag ska till Cork på fredag men det var ingen idé eftersom nästan alla av de få kläder jag har behöver tvättas. Mina koftor ska jag också tvätta men är lite osäker på hur jag ska tvätta dom ifall de blir förstörda.. Städa rummet behöver jag också men dammsugaren är inte så bra och det är inte alltid den startar så det blir väl att ligga på knä och sopa golvet istället.
Nej nu verkar det som att jag klagar på allt men så är det inte! Jag har det jättebra här och barnen är snälla även om Kate alltid ska bestämma över Grace och Emily men hon säger att eftersom hon kom på vad de ska leka så är det hon som bestämmer hur dom ska leka det också. Jag försöker få henne att förstå att hon inte kan bestämma allt och att alla har lika mycket rätt att bestämma hur de ska leka och vad de ska heta med mera. Men det går inte så bra att få henne att förstå det..
Fryser om fötterna gör jag också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela