sonnesystem

19 september

Publicerad 2011-09-20 01:20:24 i Allmänt

Idag har det varit en ganska slapp dag. När jag skulle gå och hämta Emily vid 2 så hade John redan moppat golven på nedervåningen så det behövde jag inte göra. Jag hämtade Emily, lagade mat, diskade och såg till att dom gjorde läxorna ordentligt. Sedan lekte vi hästar. Jag var deras skötare och skulle komma på olika trick som dom skulle lära sig. Emily skulle bestämt ha en modevisning. Det tog ett tag för hon skulle ha klänningar att visa och ingen fick hjälpa henne att knäppa igen dom eller så. Ingen fick se dom i förväg.
Nu har jag ändrat avresan för Cork igen. John tyckte att jag skulle ta etten nattbuss som går från Ballina vid 1 på natten och är framme i Dublin vid 6 på morgonen och sedan tar jag en annan buss som går till Cork och är framme vid 1 på dagen. Men istället så ska jag ta en buss som går härifrån vid halv 9 på morgonen och är i Cork halv 5. Det är rätt okej. Tur att jag får vänta i en timme i Limerick så jag kanske kan köpa något att äta.
Nu ska jag strax gå och lägga mig.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela