sonnesystem

13 september

Publicerad 2011-09-13 23:19:20 i Allmänt

Idag har jag jobbat mellan 2 och 7. Allting gick bra förutom när jag diskade efter maten. Jag hade inte diskat många bestick innan jag såg att det var massa vatten utanför köksfönstret. Jag frågade Kate om det var okej och det var det inte. Det var brunnen som hör till köket som hade svämmat över. Jag bad henne ringa till John och förklara vad som hänt, för jag visste inte hur jag skulle förklara vad som var problemet. Vi fick order om att använda så lite vatten som möjligt. Det var lättare sagt än gjort eftersom jag hade nästan all disk kvar. Det var från frukosten, lunchlådorna och middagen. Men det löset sig tillslut och jag var tvungen att låta vattnet svämma över lite till.
Vid 8 kom Petra över och vi tog oss en cykeltur på en timme. Jag tror turen är ungefär 6 km lång. Det var jättefint för solen höll på att gå ner så himlen var rosa och orange. Turen går förbi hennes hus så vi åkte in dit så hämtade Petra en ficklampa och en reflexväst för det var nästan mörkt då och så gick hon istället.
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Glee och sedan sova. :)



Berget Nephis. Jag tror det stavas så.




Petra i sin bästa cykel-outfit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela