sonnesystem

12 september

Publicerad 2011-09-12 13:56:02 i Allmänt

Idag är det verkligen stormigt väder! Det blåser jättemycket och förut var det strömlöst en stund. Jag vaknade vid åtta för det blåste så mycket. Jag vet inte vad det är med mig men jag är verkligen jättetrött idag. Hoppas det inte ska bli några problem. Idag jobbar jag mellan två och elva. Igår hade jag hand om barnen själv på kvällen. De ska gå och lägga sig klockan åtta. Kvart över åtta var alla i säng. Kate mådde lite illa så hon fick någon medicin och lite 7-up så det blev inget mer med det. Tur var väl det för jag vet inte vad jag skulle gjort om hon hade spytt eller något sånt.
Jag undrar om jag ska hämta barnen på skolan sen. Som det ser ut nu så är det livsfarligt att vara utomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela