sonnesystem

Kväll..

Publicerad 2011-10-18 22:44:56 i Allmänt

Klockan är 20 i 10 och två av barnen är i säng. Jag trodde att det skulle bli en lugn avslutning på en lugn dag men Kate har fått plötslig diarré så vi sitter nere i köket och väntar på sms från Roisin. Jag smsade och frågade om dom hade någon medicin mot det eller vad vi ska göra. John går inte att få tag på. Han är bara borta i stallet men mobilen är kvar här..
Hoppas hon blir bättre snart. Hon känner sig iallafall inte dålig och det är ju tur det.
Imorgon har Kate planerat in en mysdag för mig och henne innan de andra kommer hem från skolan. Det innebär att vi ska vara i våra bebis-pyjamasar så länge som möjligt innan jag börjar jobba klockan 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela