sonnesystem

6 oktober

Publicerad 2011-10-06 15:47:00 i Allmänt

Jag sitter på mitt rum och fryser som vanligt. Denna gången är faktiskt fönstret stängt..
Igår var jag på aerobics. Det var kul fast jobbigt! Jag trodde att det skulle vara typ "plocka äpplen" och sånt. Men nej då, dom körde med hantlar som var 0,5 kg. Det var ganska tungt efter en stund. Vi skulle också ligga på golvet och göra mag och ben-övningar. Det känns i magen idag kan jag säga. Jag trodde att  jag skulle ha världens träningsvärk i benen också men det har jag inte än som tur är. Jag hoppas jag slipper det. När vi kom hem efter aerobicsen satt Roisin och hennes mamma och drack vitt vin. Roisin hade frågat mig innan om jag dricker vin och jag sa att jag dricker rött vin så hon hade köpt en lite flaska med rött vin till mig.
Jag såg på Twilight som gick på tvn sen gick jag och la mig.
Idag är jag ledig och har inte mycket att göra. Det blåser jättemycket ute och regnar till och från så jag tror inte att det blir någon promenad idag.
Jag får väl sitta här och äta min påse med Maoam Party Mix. Gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela