sonnesystem

5 oktober

Publicerad 2011-10-05 15:47:11 i Allmänt

Idag fick jag gå upp klockan 7. När jag var ledig och allt. Jag följde med Roisin till Castlebar och shoppade lite undertiden hon var på sjukhuset och sedan var på sitt jobb och gjorde något. Jag hade inte mycket pengar eftersom jag inte har fått min lön för förra veckan än. Men lite kunde jag handla iallafall. Jag köpte ett par boots, två böcker, shampo, tandborste, sminkservetter, torrshampo och lite godis.
Ikväll ska jag och Roisin in till Ballina på aerobics. För 5 euro får man ett aerobicpass på en timme och sedan kan man gå in till poolen och simma eller så kan man gå upp till gymmet. Jag få se hur mycket jag orkar.

I fredags när jag och Grace gjorde muffins kollade vi ut genom fönstret på samma gång och bara "KOLLA HIMLEN!!" Grace stod där och typ skrek "Ta ett kort, ta ett kort!" Den var jättefin. Helt orange och rosa-lila.























Här några bilder på mitt rum också. Ostädat och vackert som det är.. Ska nog städa lite här imorgon. Problemet är bara att jag inte vet var jag ska lägga sakerna så jag bara flyttar omkring dom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela