sonnesystem

28 oktober

Publicerad 2011-10-28 14:06:39 i Allmänt

Idag är det jobb mellan 2 och 8 som gäller. Det ska förhoppningsvis inte vara alltför jobbigt.
Igår jobbade jag mellan 8 och 5. Eftersom barnen var lediga så tog John och Roisin med oss Turlouch House. Det är ett museum om hur det var på Irland förr. Kate var där i förrgår med skolan och jag var där för ett par veckor sedan. Men det var kul. Vi åt lite och sedan gick en tur på museét. Vi kom hem vid halv 6 och efter det kollade vi på film.
På måndag är det Halloween och jag vill jättegärna klä ut mig till något men jag har ingen kostym. Hoppas vi ska åka in till Ballina i helgen. För jag tror att Kate ska ha en ny kostym också. På söndag eller måndag blir det "trick or treat", undra om jag ska följa med på det tro..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela