sonnesystem

24 oktober

Publicerad 2011-10-24 17:50:16 i Allmänt

Hejsan!
Jag sitter på ett internetcafe i Ballina och fördriver tiden litegrann. Jag hade egentligen inte tänkt att åka in till Ballina och shoppa idag men John sa att om jag ville så kunde någon av dom skjutsa in mig till Castlebar eller Ballina. Då kom jag på att jag åker till Ballina och spenderar min dag här. Jag kom hit vid 12 och bussen hem går vid 6. Det börjar bli lite segt nu eftersom jag är själv och det är inte hur många affärer som helst här i stan.
Men jag har allt handlat endel iallafall. Bland annat skor, mjukisbyxor, sockor och ett skärp.
Helt slut är jag nu. Jag ska nog se om jag hittar till busstationen sen. Det är alltid lite klurigt att hitta dit. Skorna jag köpte är ett par höstskor med klack. Jag köpte dom mest for att dom var billiga och fina. Jag vet inte riktigt när jag ska använda dom men jag hade på mig dom förut och dom är jätteköna för mig som har noll erfarenhet av skor med klack. Jag hade egentligen tänkt att lägga in lite bilder här på bloggen idag men det får bli imorgon om jag kommer till biblioteket efter aerobicsen.
Jättestort grattis på födelsedagen till min kära storasyster Madeleine idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela