sonnesystem

23 oktober

Publicerad 2011-10-23 18:37:54 i Allmänt

Denna veckan har gått snabbt! Det har varit ganska lugnt också. Jag behövde bara laga mat igår och då blev det lammkotletter och potatis. Jag skulle egentligen med barnen till simhallen igår men Kate ville inte med dit eftersom hon ändå inte hade någon simlektion så jag stannade hemma med henne så tog "mormor" hand om de två andra själv.
I fredags kom vi på att vi skulle baka pepparkakor. Vi kollade vad vi hade för ingredienser. Vi hade allt utom sirap men Kate sa att det går lika bra med honung och jag sa att det gör det inte för det blir inte samma sak men vi kan ju prova. Jag vet inte vad för kakor vi gjorde, men det blev iallafall inte pepparkakor. Men dom blev goda! Kate döpte dom till Honey Snaps.
Igår kväll satt vi och kollade på The X-factor och "mormor" kom hit och även en av Roisins vänninor. Jag smakade också en ny variant av vitt vin. Det var vitt vin och så häller dom i kolsyrat vatten. Jag tyckte det verkade väldigt udda men smakade helt okej.
Imorse vid halv 11 åkte jag och Roisin in till Ballina och gick på aerobics i en timme och efter det gick vi vidare till gymmet. Jag joggade på springbandet i 20 minuter och gick i 10.
Vi ska dit på tisdag förmiddag klockan 10 igen och sedan shoppa lite.
Nu ska jag fördriva tiden med Sims :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela