sonnesystem

12 oktober

Publicerad 2011-10-12 21:21:17 i Allmänt

Denna månadens förbrukning av bredbandet förbrukades redan förra veckan men vi har fått igång det igen. Ska försöka avända internet så lite som möjligt nu i några veckor så det inte blir så dyrt.
Denna veckan har det inte hänt mycket spännande. Kate har haft feber sedan i måndags men idag var första dagen hon slapp skolan. Då var hon hos mormor istället.
Jag har haft magkatarr hela veckan av någon anledning. Idag drabbades jag av akut hemlängtan och ringde till mamma och satt och bölade i telefon i en halvtimme. Sedan var det bara att tvätta ansiktet och smeta på med foundation för jag skulle hämta Emily på skolan.
Roisin kom hem vid 7 och då blev det glass och choklad. Klockan 8 sa hon att jag kan gå och lägga mig om jag vill för jag såg jättetrött ut. Det är jag också. Man blir väldigt trött av hemlängtan och magkatarr.
Nu ska jag läsa lite i en jättebra bok som jag lånat som heter The Innocent's Story. Och sedan kanske se på någon film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela