sonnesystem

1 oktober

Publicerad 2011-10-01 23:02:26 i Allmänt

Tänk, idag är det 4 veckor sedan jag kom hit till Mayo. Det har verkligen gått snabbt! Bara 12 veckor kvar tills jag kommer till Sverige!
Idag var det jobb som gällde. Efter simlektionerna gick jag och barnen ut på en promenad för att plocka björnbär. När vi skulle gå ner till floden och titta kom John och en av de han har hand om åkande och de gick med oss ner till floden. Vi kastade "macka" under bron och det var jättefint där. John plockade upp en stor sten och slängde i vattnet precis framför mig så jag blev genomblöt i ansiktet. Han gapskrattade och sa bara oj då, det var inte meningen. Haha. Sedan tog han en ännu större sten och kastade i vattnet framför Kate och Emily. Kate blev verkligen genomblöt! Alla stod och gapskrattade i säkert 5 minuter!
Jag köpte filmen Killing Bono när jag var i Cork förra helgen och jag har blivit beroende av en av låtarna från filmen!
Huvudrollerna spelas av Ben Barnes och Robert Sheehan. Dom spelar bröderna McCormick som försöker bli större än konkurrenter, U2, som dom gick i skolan med. Riktigt bra film tycker jag.
Låten heter Where We Want To Be. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela