sonnesystem

8 November

Publicerad 2011-11-08 12:29:56 i Allmänt

Hej!

Idag är det sista jobbdagen innan min "helg". Här pågår förkylning och magsjuka. Jag hoppas verkligen inte att jag blir smittad av magsjuka. Det är Kate som är drabbad. Men när jag jobbade kräktes hon som tur var bara en gång. Det var när det var läggdags. Kate var fortfarande nere i TV-rummet och jag var uppe och borstade tänderna på Emily. Kate ropade att hon hade kräkts så det var bara för mig att gå ner och tömma hinken hon hade. Det var tur att jag inte kräktes jag också!

Idag fick jag min första julklapp också. Det var ett kuvert som hängde i fönstret i köket och i det låg biljetterna till konserten på torsdag! Vad glad jag blev!




Igår hade Grace och Emily ett väldigt roligt samtal om Emilys favoritämne. Bröst.
Grace: Det är tur att jag inte har några bröst än.
Emily: Varför det?
G: För då skulle dom hänga här nere (hon pekar nere vid naveln) för dom är så stora.
E: Jaha.
G: Ja och eftersom jag inte har nåra bröst än så kommer dom bara vara här nere när jag blir vuxen. (hon visar typ under bröstkorgen)
Emily svarade ungefär: Ja det är ju tur det..
HAHAHA!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela