sonnesystem

6 November

Publicerad 2011-11-06 14:05:13 i Allmänt

Precis nu, när jag skrev i datumet i titeln för blogginlägget, kom jag på att det redan är ett helt år sedan jag, Therese, Petra och Josephine satt på flyget till Gran Canaria. Kan inte fatta att det redan är ett år sedan.. Det betyder att det är 6 veckor kvar tills jag ska hem för att fira jul. Idag har jag jobbat på mellan 8 och 12. Nu har jag en paus till klockan 16 och då ska jag jobba till klockan 20. Emily och Roisin åkte till kyrkan på gudstjänst och mötte Kate och deras mormor där. Grace ville absolut inte med så hon fick vara hemma med mig. Vi spelade Guess Who och var ute och spelade badminton en stund. Vi gick också och hälsade på de nya grisarna. Roisin ville egentligen inte till kyrkan idag men Emily ville absolut dit av någon anledning så det var bara för henne att ta med Emily dit. Det är bara 4 dagar kvar tills konserten. Imorgon ska Roisin åka och köpa biljetter till mig och Therese. Hoppas det finns några kvar bara. Roisins vännina sa igår att är bra på konserter för dom håller igång och är väldigt underhållande. Ska bli kul att se dom. Nu ska jag dricka te, äta lite yoghurt och spela sims :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela