sonnesystem

3 November

Publicerad 2011-11-03 11:37:32 i Allmänt

Idag är det 2 månader sedan jag kom hit. Det är bara 6 veckor och 6 dagar kvar tills jag kommer hem till Sverige över jul. Om en halvtimme ska jag, Roisin, Ruth, barnen och en kusin in till Castlebar. Det var egentligen tänkt att vi skulle åka och bada men det blir antagligen bowling och bio istället. Passar mig lika bra det.
Igår åkte vi in en sväng till Ballina och jag gick omkring för mig själv i några timmar och handlade lite. På vägen in pratade Kate om att det ska bli sibirisk vinter im några veckor. Det första jag gjorde var att gå in på Penneys och köpa en vinterjacka och två par fingervantar. Mina "skinnhandskar" funkar inte så bra längre. Jag köpte också ett par jeans. För detta fick jag betala endast 51 Euro. Jag tycker det är billigt för jackan kostade 31 och jeansen kostade 19.
Jag gick också in på bibblan och lånade en film. Det blev West Side Story. Jag har ingen aning om vad som fick mig att låna den men jag kollade på den när jag kom hem. Den iallafall inte särskilt bra. 2 och en halv timme som jag inte får tillbaka..
Nu ska jag göra mig i ordning innan vi åker. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela