sonnesystem

29 November

Publicerad 2011-11-29 14:35:36 i Allmänt

Jag vaknade vid halv tio idag. Åt frukost och såg på en film. Mitt i filmen ser jag att det är jättefint väder ute så då kommer jag på att jag ska gå till Rakestreet och handla lite. Jag köpte en ny tandborste en Redbull och Randoms, mitt nya favoritgodis. Synd bara att det kostar 1 Euro för en liten påse. Sedan tog jag den långa vägen hem. Härligt med en långpromenad. När jag kommer hem får jag ett SMS från Roisin som undrar om det är okej om jag är ledig idag och imorgon istället för imorgon och på torsdag. Passar utmärktför mig svarar jag. Om en halvtimme ska hon hämta Emily på skolan och sedan ska hon skjutsa in mig till Ballina. Jag ska försöka påbörja julklappshandeln. Hoppas det går bra. Jag hatar att handla julklappar. Dels för att jag inte har någon fantasi och iår måste jag dessutom gå själv och köpa dom!
Jag ska köpa en T-shirt eller ett linne som jag ska ta med mig till Petra imorgon för vi ska färga tröjor. Typ batik. Hoppas det blir bra.
Nu ska jag ner och äta en smörgås innan vi åker. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela