sonnesystem

25 November

Publicerad 2011-11-25 13:56:14 i Allmänt

Nu märks det verkligen att det inte är sommar längre. Det har varit halv storm i två dagar men det verkar som att det har lugnat ner sig idag. Tur det. Igår jobbade jag mellan 3 och 8. Det är bra att jobba så för oftast är Roisin hemma till 4 så jag behöver inte laga någon mat. Igår kväll gick jag med John och barnen ut i stallet för han skulle visa dom de döda grisarna. Dom hängde där uppochner och det var helt okej att se. Sedan gick vi ut till en skottkärra och där låg allt som hade varit innuti grisen. Huvudet låg där också. När han började flytta på lite saker för han skulle visa hjärtat var det inte kul! Det stank nåt så fruktansvärt. Usch.
Idag fick jag mitt schema för December och nästan hela Januari. Jag såg att jag är ledig den 19e och 20e December. Härligt med ett par dagar extra ledigt. Men jag har inte bestämt mig för om jag ska åka till Cork och sedan åka med allihopa till Dublin på tisdagen och bo på ett vandrarhem en natt. Det skulle vara kul men jag skulle också behöva packa i lugn och ro. Men jag får fundera på det. Antagligen åker jag nog på onsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela