sonnesystem

2 November

Publicerad 2011-11-02 10:40:55 i Allmänt

God morgon!
Idag vaknade jag halv 9 bara för att jag är ledig. Vädret är härligt nästan storm låter det som vissa stunder.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag men det blir en liten tur in till Ballina iallafall. Där ska jag lämna tillbaka filmer på bibblan, byta en tröja på Penneys och gå till GameStop och fråga vad fasen som är fel på Sims 3 Pets som jag köpte förra veckan och har bara kunnat spela det en gång sedan står det att det inte är installerat. Avinstellera är det enda alternativet som kommer upp när jag sätter i skivan och avinstallerat har jag gjort säkert 20 gånger. Spela kunde jag bara göra en gång. Buhu!

Nu på morgonen pratade jag med pappa på Skype lite. Det var första gången på långt över en månad! Så det var kul att se honom igen. Imorgon ska jag med Roisin, barnen och deras kusin in till Castlebar och bada. På kvällen ska jag, Roisin och Ruth, tror jag, på en modevisning. Det ska bli kul.
Nu ska jag ta en dusch och sedan äta lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela