sonnesystem

17 November

Publicerad 2011-11-18 00:42:19 i Allmänt

Nu äntligen får jag tummen ur och ska skriva lite!

Förra helgen var Therese här och vi var på Jedwards konsert i Castlebar. Den var bra! Trodde inte dom skulle sjunga såpass bra som dom gjorde. Men jag tror inte att alla låtar var live. Men det spelar ingen roll. Underhållning var det iallafall.
Under helgen var det meningen att jag och Therese skulle vara ensamma med barnen för John och Roisin skulle på "mormors" 70-årskalas i Athlone men John stannade hemma. Så det betydde att vi var lediga på lördagskvällen. Då kom vi på att vi skulle till puben. Petra kom också dit så där satt vi i några timmar. Det var typ 3 pers där förutom vi. Men det var kul ändå. Vi kom hem vid halv 2 på natten och jag skulle börja jobba vid 8 på söndagsmorgonen. Segt!

Veckan som har gått har varit ganska slapp. Jag har jobbat mellan 3 och 8 varje dag. Igår vid 11 gick jag över till Petra och var där i till halv 2. Vi var ute och gick med Joy. Rundan vi gick tog en timme och lilla Joy på tre år gick hela vägen utan att protestera! Duktigt av henne tycker jag! Igår kväll bakade jag och barnen pepparkakor. Vi använde degen som Therese hade haft med sig hit när hon kom från Sverige-besöket. Nu ska jag sova och imorgon ska jag kanske över till Petra en stund och sedan hem och jobba och se om jag har några kläder rena till helgen. Det har varit krångel med vattnet i ett par dagar så jag har inte kunnat tvätta och redan innan detta var mina kläder i tvättbehov.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela