sonnesystem

5 December

Publicerad 2011-12-05 14:41:00 i Allmänt

Idag är det "bara" 5 månader kvar tills jag fyller 20. Jag ska snart gå och hämta Emily på skolan sedan jobbar jag till halv 11 ungefär. På förmiddagen tog jag en promenad. Nu är det snö på alla berg runt omkring här, det är jättefint. Jag tog med mig kameran och tog lite kort. När jag bara hade 1 km kvar på rundan börjar det spöregna. Det var snöslask i också. Jag blev genomblöt på bara några minuter och kameran fick jag skydda mig mig halsduk så den är torr men iPoden och mobilen hade inte riktigt lika tur men dom är inte jätteblöta som tur är. På lördag är det familjemiddag här för John fyller år. Men jag tror inte det är någon av hans familj som kommer. Det är nog "mormor", så klart, Ruth och Fintan, Roisins syskon. Det blir nog kul. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela