sonnesystem

4 December

Publicerad 2011-12-04 23:00:02 i Allmänt

Andra advent är snart över. Jag har inte firat advent denna veckan heller. Men jag har fått julkänsla iallafall!
Imorse började jag jobba vid 8. Det var ingen vaken så jag plockade iordning i tvrummet, diskade, sopade golvet i köket och städade i lekrummet. Strax efter halv 9 kom Kate ner. Kate gick in i tvrummet och grejade med sina spelkulor. Jag satte mig där inne och åt lite frukost. Jag skulle lyssna på en julskiva men Kate ville kolla på en Michael Jackson DVD istället. Så det blev det men vi tröttnade efter en halvtimme så vi startade julskivan istället. Det är Michael Bubles nya julskiva. Den är faktiskt rätt bra. Vid kvart över 10 kom John, Roisin och Grace ner. Då började John och barnen spela kula. Vid halv 2 åkte jag, Roisin och barnen till Castlebar och julhandlade lite. Jag köpte en julklapp.
Imorgon börjar jag vid 2 så jag kan sova lääänge! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela