sonnesystem

3 December

Publicerad 2011-12-03 22:12:01 i Allmänt

Vad har jag gjort idag? Jobbat som vanligt. Det var meningen att Petra skulle sova över här inatt för hon behövde någonstans att sova innan hon åker till Dublin för att åka hem. Men så blev det inte.
Jag åkte med barnen till simhallen som vanligt och jag bastade en stund och satt i jacuzzin lite innan det var dags att gå upp för att vara klar innan Emily och Grace skulle upp.
Imorgon, tror jag, ska dom julpynta här. Eller det kanske är nästa vecka. Roisin städade uppe i hallen utanför mitt rum där dom har typ ett förråd. Hon gav mig flera lådor med scrap-booking saker och sånt som jag ska ha på mitt rum och ta fram när barnen vill göra kort för annars kommer dom slösa med det. Sedan behövde hon gå in på vinden och den dörren är i mitt rum bakom nattduksbordet. Hon plockade fram en såndär grej som hjälper en att göra sit-ups. Hon lämnade den på mitt rum så jag antar att jag kan använda den. Lycka till med det. Haha..
Om 20 minuter är det finalen av I'm a Celebrity, Get Me Out of Here.
Det är Dougie från McFly och Mark Wright från The Only Way Is Essex som är i finalen. Dom två är roliga.
Hoppas det är Dougie som vinner! Synd att det bara är folk i UK som kan rösta. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela