sonnesystem

28 December

Publicerad 2011-12-28 19:29:32 i Allmänt

Nu ska vi strax äta Tacos. Så gott det ska bli!  
  Igår åkte jag, Therese och mamma till Uddevalla och jag köpte min julklapp till mig själv. Det var en navelpiercing. Det gjorde lite ont men inte så mycket som jag trodde. Jag låg ner så jag såg inte vd hon gjorde men hon grejade med tången och sa att hon måste ändra lite innan det blir rätt och så gjorde det bra ont. Jag tänkte att det var en jäklig tång som ska sitta så hårt men så sa hon att nu kommer det inte gör mer ont och att hon bara skulle skruva fast låspärlan eller vad den heter.
  Imorgon åker vi "hem" igen så packningen är klar och jag hoppas att det håller 15 kilo denna gången också.
När jag åkte hem så vägde väskan 14.9 kilo. När jag kommer till Dublin imorgon ska jag ta tåget till Ballina. Jag hoppas jag hinner. Vi kommer till Dublin halv 12 och tåget går halv 1. Har jag tur och får min väska och får tag på en taxi snabbt.
Nej nu är maten klar och jag är jättehungrig!
skriver nog lite imorgonkväll eller fredagkväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela