sonnesystem

24 December

Publicerad 2011-12-24 17:53:35 i Allmänt

Merry Christmas, Feliz Navidad och God Jul!
Julklapparna är öppnade och vi ska strax dricka lite glögg. Julmusiken går varm. På förmiddagen åkte Madde och barnen hem. De kom hit i torsdags kväll. Det var kul att se dem igen! Igår gjorde vi massa julgodis och bakade pepparkakor. Tomtemössorna var på nästan hela dagen. Julklappsutdelning hade vi också.
  På Onsdagskvällen kom jag och Therese till Rygges flygplats i Norge. Behöver jag säga att det var känslosamt?
Det är nästan fyra månader sedan jag åkte och jag har pratat med mamma och pappa på Skype ungefär fyra gånger. Nej nu ska jag får jag gå innan glöggen kallnar. Inte för att jag tycker det är gott, men glögg ska det vara i juletider! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela