sonnesystem

18 December

Publicerad 2011-12-19 00:15:20 i Allmänt

Nu har jag jobbat sista dagen på 10 dagar! Det känns skönt att vara ledig efter att ha jobbat mycket i helgen.
På eftermiddagen i fredags åkte Roisin till Dublin för att fira Fintans födelsedag och hon kom hem ikväll. Jag jobbade fredag eftermiddag, hade hand om barnen hela kvällen/natten, för John jobbade, och jobbade mellan 08:00 och 18:00 igår. Idag var rätt lugnt. Kate var hos mormor till klockan 2 ungefär och när hon kom hem var de ute och lekte en stund innan det var dags för middag. Sedan kollade vi på någon julfilm på TVn men den tyckte dom inte om så dom gick ut en stund till. Jag passade på att skura golven och sprang som en jojo mellan ytterdörrarna så fort jag hörde att någon av dom kom in för dom springer nämligen in med leriga gummistövlar. Usch! Särskilt när jag redan har skurat golven.
När Roisin kom hem satt jag på en stol i köket med fötterna på bordet med en mugg med kaffe i knät och nästan sov. Så trött!
Nu ska jag sova. Imorgon hoppas jag att jag kan ta en promenad om det inte regnar allt för mycket.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela