sonnesystem

15 December

Publicerad 2011-12-15 12:53:44 i Allmänt

Nu är det bara 6 dagar kvar tills jag åker hem! Här regnar det som vanligt. Men igår höll det faktiskt upp så då gick jag ut på en promenad direkt efter frukosten. På onsdag så har Emilys och Graces klasser en julpjäs och anhöriga får komma och titta. Det skulle varit jättekul men den börjar halv 2 så jag kan inte gå på det. Igår bakade jag Brysselkex. Dom blev nästan lika goda som när mamma bakar dom. Vi hade inte heller något vaniljsocker. Idag jobbar jag mellan 2 och 8. Då ska jag laga middag. Synd bara att jag inte vet vad det är för kött som ligger i kylen så jag kan nog inte göra något av det. Det får väl bli någon enklare rätt istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela