sonnesystem

11 December

Publicerad 2011-12-11 14:18:56 i Allmänt

Hejsan!
Nu har jag bara 6 arbetsdagar kvar innan SVERIGE! Jag är ledig idag och imorgon sedan jobbar jag tisdag till söndag. Sedan är jag ledig måndag och tisdag. På onsdag åker jag.
Igår var det familjemiddag här. Vi var tio stycken här. John, Roisin, barnen, jag, Nuala (mormor), Ruth (moster), Fintan (morbror) och Aofie (Fintans flickvän). Vi firade tre födelsedagar. Fintan som fyller 30, John som fyllde 45 igår och Nuala som fyller 70. Jag jobbade mellan 8 och 6 och fick strikta order om att inte laga någon middag till barnen eftersom det skulle bli en stor middag på kvällen. Maten var jättegod. Det var lax till förrätt, någon slags stek till huvudrätt och tårta och glass till efterrätt. Till maten var det fick vi vitt vin. Här har de flesta tydligen mineralvatten eller Sprite i vinet, lite konstigt tycker jag. Jag tycker det smakar lite udda så jag hade inte i något i mitt vin.
Idag har jag jätteont i halsen! Det är för att jag hostade hela dagen igår så halsen är helt svullen nu.
Vad jag ska göra idag har jag ingen aning om. Barnen skulle kanske gå på bio idag för nu har dom åtta guldstjärnor var för att dom har gjort läxan bra. Jag kanske hänger med dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela