sonnesystem

Tisdag

Publicerad 2011-08-23 23:16:20 i Allmänt

Klockan är kvart över 11 och jag är helt slut. Idag har jag och Anna inte gjort så mycket. Vi åkte till Mellerud en sväng och handlade. Jag skulle köpa presentkort på iTunes men pengarna jag skulle betala med hade inte gått över till mitt konto. Så det är bara att åka dit imorgon istället. Vi har också gjort cupecakes. Pyttesmå men dom blev gooda! Vi stod också för maten ikväll. Kycklingnuggets med pommes och bearnaise sås. Såsen var pulversås och nuggetsen skulle vi steka i sketpannan. Dom blev nästan brända och såsen blev av någon oförklarlig anledning jättekonstig. Det var bara att skölja ur det och börja om. När jag håller på att skölja ur kastrullen läser Anna på paketet och säger: Oj då, vi skulle visst ha 3 dl vatten!
Vi hade bara haft i 1 ½! Inte konstigt att den blev konstig! Men maten blev rätt lyckad ändå. Även om nuggetsen blev liite brända.
Imorgon ska jag nog börja packa lite inför resan till Madde på torsdag kväll.
Idag beställde jag också flygbiljetten till Dublin på onsdag.. Hjälp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela